fit mama – 1. tydzień

Tak, jak obiecałam, co tydzień relacja z mojego fit życia.

Na początek kilka liczb:
POPRZEDNIO: UDO – 60 / DZIŚ – 59
POPRZEDNIO: BIODRA – 117 / DZIŚ – 115
POPRZEDNIO: BRZUCH – 90 / DZIŚ – 87
POPRZEDNIO: BIUST – 103 / DZIŚ – 101
POPRZEDNIO: RAMIĘ – 31 / DZIŚ – 30

Jak widać efekty tygodniowej diety bez słodyczy są.
Ćwiczyłam 6 dni w tygodniu po 30 minut. Niedziela jest dla mnie dniem odpoczynku i lenistwa. Nawet pozwoliłam sobie na kawałek ciasta. W końcu nie można powiedzieć kategorycznie NIE słodyczom, bo kiedyś nasz organizm się zbuntuje i będziemy robili napady na wszystko, co nam wpadnie w ręce. A takiego efektu z pewnością nie chcemy.
Moim niezdrowym nawykiem jest KAWA na śniadanie. Muszę nad tym popracować. Często zastępuje mi ona ten pierwszy, najważniejszy posiłek.

Ćwiczenia:
1. Ewa Chodakowska – SKALPEL
2. Mel B – 10 minutowe ćwiczenia na brzuch
3. Mel B – 10 minutowe ćwiczenia ramion
4. Mel B – 10 minutowe ćwiczenia pośladków
5. Ewa Chodakowska – Trening z Gwiazdami – brzuszki z Karoliną Malinowską *
6. Ewa Chodakowska – brazylijskie pośladki *

w planach

Ćwiczyłam na zmianę – raz dzień z Ewą, raz z Mel B.
W tym tygodniu planuję codziennie ćwiczyć z Ewą. Spodobało mi się, że są to spokojne, ale intensywne ćwiczenia. Pot cieknie za mnie na samym końcu i prysznic jest obowiązkowy. Jednak uczucie po skończonej (prawie) czterdziestominutowej serii ćwiczeń, jest bezcenne. Po pierwszym skończonym skalpelu byłam niezmiernie z siebie dumna. Że się ruszyłam z tyłkiem, że dotrwałam do końca.
Mam nadzieję, że ten tydzień uda mi się codziennie spędzić na ćwiczeniach z Ewą.
Mam słabe mięśnie ud, bo niektóre ćwiczenia stanowią dla mnie mały problem, ale zaciskam zęby, biorę głęboki oddech i walczę dalej. Nie poddaję się i za każdym razem powtarzam sobie: DAM RADĘ!

