Tanie i kolorowe, czyli uwielbiamy Wadera.

DSC03562

DSC03565

DSC03568

DSC03569

DSC03573

 

DSC03586

 

W zeszłym roku, kiedy moje dziecko przechodziło etap fascynacji samochodami i wszelkimi pojazdami budowlanymi, zastanawiałam się w jaki sposób go uszczęśliwić i oczywiście niewiele za to zapłacić.
Chodziłam sobie po marketach i natknęłam się na nie! SAMOCHODY WADER!!! Spełniają wszystkie moje wymagania:

  • kolorowe,
  • tanie, (koszt jednego małego samochodzika, to wydatek ok 6zł!)
  • duży wybór pojazdów,
  • możliwość łączenia ze sobą wszystkich elementów z różnych kolekcji,
  • produkt POLSKI.

Więcej informacji i tych zabawkach, możecie przeczytać na stronie producenta, o tu.

Osobiście jesteśmy posiadaczami dwupiętrowego garażu, wielkiej wywrotki typu GIGANT, dźwigu, straży pożarnej (rozmiar medium), betoniarki i kilkunastu samochodzików, które pomimo różnych wymyślnych zabaw mojego dziecka, przetrwały wszystko. Żaden nam się w ciągu tego roku nie zniszczył!!! A mogę poświadczyć, że spadały nie raz ze stołu oraz były wspaniałymi i niezbędnymi elementami zabaw w piaskownicy. Co jakiś czas dokupujemy mu nowe dodatki, by urozmaicić zabawę.

Moja ocena: 10/10 [na serio nie jestem w stanie napisać o nich nic złego!]

Oczywiście nie zapominajmy, że Wader nie jest tylko producentem zabawek dla chłopców. Ma wiele zestawów dla małych kucharek, lekarek czy księżniczek. Łącznie z domkami dla lalek i zestawami piknikowymi. Wszystko w stonowanej kolorystyce.
Wszystko ładnie i pięknie, ale należy też dodać, że producenci nie zapomnieli o najmłodszych użytkownikach swoich produktów. Cała masa dodatków do piaskownicy, z pewnością urozmaici niejedną zabawę na placu zabaw. Od grabek, różnych modeli foremek, po wiaderka i sitka do piasku.
Jak tu nie polubić tych produktów, co?

